Kan man bli gladare

Iår fyller audi 100 år fick jag veta och de hade en utställning av en massa bilar i Linköping som jag och Krippe var och kollade på. Grymt snygga bilar måste jag säga. Vistelsen där slutade med att vi provkörde nya Audi TT och för att få köra den kom krippe på en vitlögn som löd " tänkte höra om man får provköra nya audi TT för pappa tänkte kanske köpa en sådan till mamma och han ville att jag skulle testa den lite om den är rätt för henne" Kanske inte riktigt rätta orden men det var ungefär så han sa ;). Är man inte gullig eller. Vi fick provköra den i alla fall och den var grymt bra och tyst, älskar man inte bilar som är tysta?



 

Kan man bli mycket gladare än vad denna mannen är?

Kommentarer
Postat av: Kripps!

haha jag va bara lite glad ;)

2009-09-08 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0