Måndag :/

Sitter hemma och har tråkigt, som vanligt. Ska återgå till mitt gamla jobb imorgon så får iallafall någnting att göra imorgon.
Kvällens tv-schema ser ut som sådan

20.00   Sveriges fulaste hem
21.00   Svenska Hollywoodfruar
21.55   Roast på Berns

Efter det får vi se vad tv:n erbjuder. Ser fram emot de två första programmen. Älskar inredningsprogram och Simon och Thomas är en av mina favorit designer, ibland har de skumma idéer men det slutar alltid med att det ser oerhört bra och stilrent ut. Svenska Hollywood fruar ska bli kul att se också, vill mest se det för att jag vet att jag kommer skratta av hur tragiska de igentligen är. Kanske beror på att man är lite avundsjuk på att de lever lyxlivet i Hollywood och kan få allt de pekar på. Det ska iallafall bli kul att se.

BTW älskar Gossip Girl. Serien har fått mig på fall, blir bara mer och mer insatt i den, vill inte missa ett enda program (vilket jag kommer göra imorgon då jag jobbar). Just nu är den väldigt spännande och den slutar alltid i ett mysterium.

XOXO ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0