Mitt mystiska paket!

Fick ett samtal från posten idag igen angåede mitt paket. Det skulle kosta mig 150 kr i frakt att få hem det till mig och jag undrar hur det kan väga så mycket eftersom jag bara har beställt en kjol. Sen fick jag ett samtal från pappa där han sa att jag hade fått ett paket och jag bad honom öppna det. Och vad låg där i om inte min kjol.
Så nu e bara frågan, vad är det för paket som finns nere i Jönköping? Jag har inte beställt något mer än kjolen vad jag vet. Så vad är det i mitt mysitiska paket, eller försöker hon bara blåsa mig?
Ska ringa dit ner imorgon och fråga vad den innehåller eller i allafall fråga vart paketet kommer ifrån. Håll er uppdaterade för imorgon får även ni reda på svaret om vad som är i det mystiska paketet.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror att dem blåser dig

URK på Posten..

2009-09-21 @ 22:08:09
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0