Slappis?

Snart ska krippe åka tillbaka till Linköping igen :( kan inte bli tråkigare. Håller på att laga mat till mig och min syster och hoppas på att den blir klar snart för jag är vrålhungrig. Har inte ätit sen frukost.
Helgen har vart hur skön som helst. Var ute i fredags med närmaste kompisarna. I lördags var det filmkväll hemma hos mig, på tv:n visades En shopaholics bekännelser till killarnas förträt. Men de skrattade någon gång ibland så de var nog inte fullkomligt uttråkade. Efter filmen fick jag ett stort sug av att shoppa och det suget är fortfarande kvar. Men ska inte göra av med några pengar så får hålla mig ett tag till.
Idag har jag och pojken inte gjort någonting alls. Det har varit skönt men man blir rätt seg att att inte göra någonting. Medan han kollade på Formel1 så satt jag framför datorn och fönstershoppade lite :P

Nu ska jag återgå till mitt matlagande och hoppas att maten smakar bra

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0