Tema?

Jag har länge funderat på vilket tema jag ska ha på min blogg men har ännu inte kommit på något. Jag har några förslag men var och en har sina nackdelar.
Mode : Jag älskar kläder och mode men känner mig inte riktigt som en modegud, som följer modet till punkt och pricka. Det är en av anledningarna varför jag inte har valt att skriva om det plus att så många redan har det.
Resor : Älskar även resor och äventyr men reser inte så mycket eftersom pengarna inte räcker till. Men drömmer mig gärna bort till olika resemål som jag vill åka till.
Kändisar : det ligger väl sist på listan. Tycker om att läsa om dem i tidningar, som inte alltid är sanna, men det är ändå ett nöje att läsa om dem.

Just nu skriver jag lite vad jag vill skriva om, det som händer i mitt liv just nu och saker jag gillar. Så jag fortsätter nog med det, temat blir mitt liv som är en blandning av allt jag tidigare nämnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0