Mitt uppe i tråkigheterna

Sitter hemma hos min kära pojkvän i Linköping i väntar på att han ska komma hem från skolan, vilket han gör vilken minut som helst.
Under tiden kan jag förklara en sak som jag kom på bara för någon dag sen. I och med att jag inte har jobb eller skola så gör jag inte mycket mer om dagarna än att kolla på tv. Jag kollar på program efter program och kom på att två av mina mest sedda program är rätt lika varandra. Eller lika och lika, de är nästan identiska.
programen jag pratar om är Vänner och How I Met You Mother. Ni kommer hålla med mig efter ni har läst detta.

Båda
har ett par (V : Chandler och Monica  H : Marshall och Lily)
Båda har ett on-and-off par (V : Ross och Rachel  H : Ted och Robin)
Båda har en person som har one-night-stand hela tiden (V : Joey  H : Barney)
Båda hänger konstant på ett och samma ställe (V : Café  H : Bar) 
På deras hängaställe sitter det på samma plats hela tiden (V : Soffan  H : Båset)

Detta är typ helheten av vad de båda serierna handlar om, så de är rätt identiska.
Så ni kanske förstår att jag har rätt tråkigt när jag inte har någonting att göra :P


Kommentarer
Postat av: J

Ja pärtan, du har tråkigt x)

2009-09-04 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0