Glad Påsk

Är helt slut, det var en pina att gå upp imorse. Kändes som att jag bara hade sovit i 2 timmar när klockan ringde. Dagen på jobbet har varit jobbig ioch med att jag har varit trött.

Middagen hemma hos Krippes mamma igår var jättmysig, vi fick potatisgratäng med entricote och till det var det sparris och grönsallad. Vi kunde knappt gå efter för att vi var så mätta. Prövade även en ny sak, mumma. Har aldrig riktigt vågat pröva det men igår var det dags. Det var ändå inte så äckligt som alla säger. Det smakade som kavring fast konsistensen var som en smet. Käkade inte så mycket men det jag åt räckte. Det satt sig upp i halsen efter ett tag.

Ikväll blir det inte så mycket tid vid datorn. Ska sova och sitta vid tv:n och sen sova ännu mer. Men jag önskar er en GLAD PÅSK

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0