31 December

Blev inte så mycket bloggande igår men var inte på humör på kvällen. Var först i stan, hittade faktiskt två par skor vilket jag var jätteglad över men hittade inga leggins och jag orkade inte leta speciellt mycket heller för det var dö mycket folk. Vissa är som galna när det är reor. Det var väl lite det som gjorde mig irritetad till en början. Folk som vägrar flytta på sig när man bara ska förbi. Aja nu är det en ny dag och nyår dessutom.
Vi ska till Fia och Oliver och äta en god middag pch dricka en massa goda drinkar sen får vi se vad som händer. Ska bara ta det lugnt fram tills dess och läsa lite tror jag. Fick tre böcker i julklapp som jag längtar efter att få läsa, men kan ju bara läsa en bok i taget, tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0