Förlänga naglarna imorgon

Imorgon blir det stora staden. Ska in och förlänga naglarna, det är första gången jag gör det så hoppas på att det blir bra. Har läst lite kommentarer från salongen och de har varit positiva. Det är ju inte hela världen om de inte blir bra men ändå. Jag tog en elevbehandling, det kostar bara 300 kr och det är väldigt billigt. Har ingen större lust att lägga ut så mycket pengar, plus att som student har man inte mycket pengar. Speciellt inte nu i juletid. Men det ska bli kul att testa iallafall. Här rätt långa naglar nu men de går av så fort, eller så klyver de sig och det är skönt att få slippa.

Nu blir det en kopp te framför tv:n, sen ska jag sova. Ska upp 08:00 imorgon och så tidigt har jag inte varit uppe på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0