Förseningar, förseningar, förseningar...

Tråkigt när flygen är försenade eller inställda. Skulle ju hämta upp min bror på arlanda, när vi nästan var framme  så ringde han och sa att flyget blev inställt, sen ringde han mig igen och sa att de skulle få flyga igen men att det skulle ta ett tag eftersom de var tvugna att ploga banorna så vi stannade kvar på arlanda, det tar ju bara en timme att flyga från Skåne till Stockholm. Men efter att vi varit där en timme ringde han igen och sa att det blivit inställt IGEN. Då åkte vi hem. Bror min bokade tågbiljetter istället och kommer hem imorgon bitti. Nu sitter jag bara och väntar på att mamma och pappa ska höra av sig. Ska hämta upp dem från tåget som kommer in 23.30. Det var tydligen försenat det med så de kanske tar taxi hem istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0