Full fart

Dags att sätta igång med pluggandet. Känner mig redo, är taggad på hur mycket jag kommer ha lärt mig tills dagen är slut. Jag ska ta det ganska lugnt. Ska sätta mig och läsa en bok om husbyggnadsteknik nu, den är bara på 100 sidor så den kommer jag plöja igenom lite fort och förhoppningsvis lära mig något. Men först ska jag sätta på en kopp te, går alltid bättre att plugga med en kopp te i handen.


Något jag hittade på Nelly idag, använder mest bruna ögonskuggor och detta är prefekt för en snygg vardags makeup. 179 kr kostar den bara. En bra julklapp :D

Kommentarer
Postat av: Fia

precis det som stod på min önskelista :D Fan vad bra pris, måååste ha :o haha :D

Puss saknar dig

2010-12-07 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0