Garderoben är klar

Det tog lite tid men nu är den klar. Blev n hel del som ska kastas, eller lämnar nog bort lite till någon insamling. Alltid bra om det går till välgörande ändamål. Men allt blir det inte, ungefär hälften är massa gamla träningsoveraller. Inte så kul att ge bort kanske när det står namn och allt på dem.

                            Före                                                           Efter


Man inser inte hur mycket man han förns man slänger upp allt på sängen, och detta är bara ena garderoben. Insåg att jag har en hel del jeans, tråkigt nog använder jag inte dem så ofta. Måste ändra på det tror jag.

Allt detta hängdes upp på galjar, tycker det är snyggt att använda samma sorts galjar och jag älskar trägaljar, de är dock inte så praktiska då mycket glider av när man hänger upp det. Fick bland lite med några i plast.

Sen blev det en hel del som ska slängas/ges bort. De två högarna till höger är gamla träningskläder så ni kan ju förstå att det tar upp mycket plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0