Inte så smart av mig

Usch vad jag är seg, känns nästan som dagen efter nyår. Snart ska vi iväg till Elgiganten och köpa lite småsaker och sen blir det hem och slappa igen. Blir väl lite julmat till middag kan jag tänka mig och sen även lite choklad. Är skit sugen på det nu. Har en choklatomte hemma som bara ligger och väntar.

Köpte ett dataspel till älsklingen i julklapp som han velat ha jättelänge, nu har han suttit i ca 2 timmar och spelat. Det var väl inte det smartaste av mig att köpa spelet eftersom jag visste redan innan att han skulle sitta och spela det länge och mycket, men samtidigt vill jag köpa något han vill ha så jag får stå ut helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0