Ja, så kan det gå

Nu är första tentan avklarad, är så irriterad men glad på samma gång. Denna tenta betsod av 4 delar, jag klarade 3 delar galant men den sista delen gick åt fanders. Det värsta är att man måste klara alla 4 delarna för att få godkänt. Om de andra delarna bara skulle räknas så skulle jag vara långt över betyget E men nu tror jag inte att jag klarar sista delen och då kommer jag troligtvis få komplettera upp den sista delen och då kan jag bara få betyget E. Så jäkla irriterande. Men men, är glad att första tentan är över. Ska ta kvällen ledigt, mamma och pappa har köpt en dolce gusto maskin så efter middagen blir det nog en kaffe latte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0