LOOOOOOV

Kändes så skönt efter provet att veta att man inte behöver göra någonting alls i en hel månads tid som har med skolan att göra. Jag tycker det är roligt på högskolan men ibland är det tufft, medtadels är det tufft och då kan det kännas skönt att vara ledig under en lägre tid och bara fokusera på saker man inte tidigare haft tid med.

Kom på för en stund sen att jag har en omtenta på måndag från min Engelska kurs som jag gick i våras, men den kan man ändå inte plugga till och orkar inte ta den så seriöst. Bara jag klarar den så är jag nöjd.

Nu ska jag sätta igång och städa och rensa garderoben. Den är inte så stökig men har så mycket skit som jag inte använder längre. Då är det bättre att göra plats för nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0