Snorpapper överallt

Kom precis hem till sötnosen och ligger nu helt död i sängen. Fattar inte hur man kan ha så mycket snor i näsan. Snyter mig var femte minut trots att jag tagit nässpray. Jobbigast var nog när jag var i stan lite tidigare idag. Så fort jag kom in i en affär så var jag tvungen att snyta mig. Hoppas det blir bättre tills tentan på tisdag. Har ingen större lust att snyta mig hela tiden när alla sitter tysta och koncentrerade, vet hur irriterad jag kan bli av sådant ibland. Ska nog basta lite senare ikväll för att värma mig lite, måste även plugga lite trots att jag mår skit. Ska försöka hitta på nått till middag också. Jag vill ha sushi, ska se om älsklangen vill ha det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0