Strul, hatar strul

Äntligen fungerar internet igen. Vi har haft så himla mycket strul med internet på senaste tiden. Tog mitt förnuft till fånga och ringde kundservice och när jag väl kom fram efter ca 10 min så sa de att internet skulle fungera och då hade det gått igång igen. Så typiskt när man äntligen ringer och står i den där jävla kön och väntar. I väntan skulle jag även få igång vårt mobila bredband men råkade slå fel PIN kod tre gånger så var tvungen att ringa om det också och få PUK koden men de kunde inte säga koden via telefon utan de var tvugna att skicka den via post så det kommer att dröja några dagar innan den kommer. Morgonen har börjat bra för mig.

Nu ska jag äta en rejäl frukost och ta det lite lugnt, sen börjar julstöket lite. Hoppas det går bra, orkar inte med något mer strul idag. Temperamentet går i taket då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0