Allt är så underbart

Känner mig extremt glad för tillfället. Jag vet inte men jag brukar bli så efter att jag har haft en dålig dag innan. Har hunnit med en hel del idag men plugg och så. Nu kan jag ha en lugn helg utan att känna någon stress. Har fortfarande några saker som ska göras imorgon men det ska inte vara klart förns i slutet av nästa vecka.

Nu ska jag bara njuta av mitt humör och hoppas att det håller i sig till imorgon. Har lust att göra mig fin, sminka mig, sätta på mig fina kläder, höga klackar och hela kittet. Kanske lutar åt en utgång imorgon. Man vet aldrig?!

             


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jaha då är det därifrån! vad roligt =)

2010-02-12 @ 09:08:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0