Ehm ehm ehm

Vi hade världens skummaste lärare idag. När vi kom in såg hon jätte ilsken ut men när hon väl började prata så var hon hur flummig som helst. Hon skrattade i vissa meningar och man fattade inte direkt varför hon skrattade. Och sen sa hon EHM i nästan varje mening, ibland även efter varje ord. Jätte jobbigt att lyssna på. Man kan inte riktigt koncentrera sig då, det enda man fokuserar på är hur många gånger hon säger ehm i varje mening. Jag fick verkligen inte ut mycket av den här lektionen. Lite tråkigt eftersom jag ansåg denna lektion som viktig, vi skulle få reda på hur man ska skriva uppsatser, hur de ska vara uppbyggda osv.



Jag har varit så himla dålig på att plugga idag, som alla andra dagar. Har verkligen inte haft orken. Har ont i huvudet och är allmänt seg. Får se hur det går efter middagen. Kanske piggnar till lite då annars tar jag det imorgon. Har ju långhelg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0