En riktig hemmafru

Nu är det dags att börja plugga igen. Idag är det inte så jättemycket. Ska endast svara på några frågor och göra några översättningar så det lär ju gå på någon timme.

Sedan jag kom hem vid 13.00 så har jag varit jätteduktig. Har förberett smörgåstårtan som serveras till middag ikväll, som ni kanske vet så ska den stå i några timmar så den blir extra god. Sen någon timme innan middagen så krävs det bara lite garnering.
Just nu håller jag på att göra semelbullar. Jag och Krippe ska till Fia och Oliver ikväll och snacka av oss lite samt äta semlor. Känner mig som en riktig hemmafru nu. Kan man vara det när man bor hemma hos föräldrarna?

Nä, nu är det dags att sätta mig framför böckerna. Såhär känner jag för att plugga nu.


(Webcam= dålig/suddig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0