Helt slut efter veckan

Har precis kommit hem från en lång skoldag. Lagom efter första två timmars passet var jag redo att gå hem men då väntade yttligare ett två timmars pass. Tur var väl det att vi hade en timmes lunch mellan dem annars skulle jag aldrig orkat med dagen.

Ikväll ska jag och Krippe bara ta det lugnt. Är helt slut efter denna veckas studier. Känner att jag börjar bli sjuk, har smått ont i halsen och kroppen är helt slö. Tråkigt nog jobbar jag i helgen så inget vilande här inte. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Ska som sagt bara ligga hemma framför tv:n ikväll och mumsa i mig en massa gott. Till middag serveras det hemmagjord pizza och hur gott är inte det när man ska svulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0