I'm taking a break from all this...

Breaktime. Har hållit på med mina små lappar i evigheter och har ändå bara hunnit med att göra 150 stycken. Har alltså 420 kvar. Men det får bli vid ett annat tillfälle känner jag. Varför det tar en sådan tid är för att jag måste slå upp alla orden, gör det självklart på internet så där spar jag lite tid. Därefter måste jag skriva ner alla på små kort. Ni kan ju bara tänka er hur lång tid det tar. Men jag har kommit på en lösning. Om jag gör ca 2 papper varje dag, det är alltså 120 ord, så ska jag vara klar till veckans slut. Sen är det bara att öva öva öva. Vissa ord vet man ju men andra är helt okända för mig.

Måste även ta reda på exakta datumet för tentan så jag kan förbereda mig riktigt ordentligt utan att vara stressad när dagen knappar in på mig.



Kommentarer
Postat av: Fia

Vi kör hemma hos Olli imorgon då :) PUSS

2010-02-02 @ 16:26:17
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0