Jag har bestämt mig

Jag har bestämt mig. Jag ska köpa en ny mobil. Min vänninna Fia har precis köpt en ny telefon och då blev jag bra sugen att köpa en jag med. Har länge gått runt och tänkt på den här telefonen men har inte riktigt bestämt mig om jag verkligen behöver en ny telefon. Men nu skiter jag i om jag behöver en ny, jag SKA köpa den ändå.

Det blir en Samsung S5230. Har dock inte bestämt om jag vill ha en rosa eller svart. Man kanske tröttnar på rosa i längen men om jag inte köper den rosa så kanske jag ångrar mig. Vilket dilemma. Vad tycker ni?

Samsung S5230Samsung S5230


Kommentarer
Postat av: Sofie

Rooosa :D fast det är som du säger, man kanske tröttnar men vafan..kör!

2010-02-09 @ 13:40:26
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0