Känner mig febrig :/

Är det bara jag eller har bloggen strulat. Tycker den alltid strular för mig. Aja strunt samma.
Har som sagt jobbat idag. Fick gå hem en timme tidigare vilket var skönt för har haft världens huvudvärk, känner mig nästan febrig men har ingen feber.
Ikväll blir det ta det lugnt. Sa ju att jag skulle göra det igår men vi åkte iväg och var barnvakt åt Krippes systerbarn. Krippe ville så gärna träffa dem så det var ju bara för mig att följa med vilket jag inte tackar nej till. Jag somnade tillslut i soffan.

Nämen ikväll blir det melodifestivalen, första avsnitten jag ser men måste se hur det är i år. I vanliga fall har jag sett alla delfinaler men i år har jag haft annat för mig på lördagar.


Kommentarer
Postat av: S Guzman

Mjoo det stod att om man är XS/S ska man ta S/M osv. Men känns konstigt om jag ska ta M/L :P haha

2010-02-20 @ 22:37:01
URL: http://susannaguzman. blogg.se
Postat av: amelie

jätte fin design! har du gjort den själv?

2010-02-22 @ 20:25:14
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0