Lunch dags

Äter en jätte mumsig lunch. Denna lunch kom till när jag och några klasskompisar skulle äta lunch hemma hos en i klassen. Vi fick helt enkelt ta det som fanns. Kyckling, makaroner, nudelkryddor och grillolja. Ni kan ju tänka er vad resultatet blev. Man kokar makaronerna i nudelkryddorna så att de får smak. Sen steker man kycklingen i grillolja. Spelar ingen roll vilken. Kycklingen tar så smak av grilloljan och du får en jätte god lunch. Jag hade inga nudelkryddor hemma eftersom jag använder dem till nudlarna men det går lika bra med buljong.

Ni borde prova det själva, nyttigt vet jag inte om det är men det är obeskrivligt gott. Det är både snabbt och enkelt.

                   

Kommentarer
Postat av: clara

aw tack så mycket :-D

Snygg blogg!

2010-02-11 @ 16:16:29
URL: http://clart.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack för ditt deltagande :) Du hittade inget på sidan som avr intressant och köpa :)?

2010-02-11 @ 16:17:13
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0