Party sugen

Har precis gjort mig iordning för att åka och handla middag till kvällen. Det blir mumsig tacos.

Är jätte party sugen idag, vet inte varför men som jag sa igår så vill jag klä upp mig och göra mig fin. Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Kanske åker och ser på bio, Farsan har ju premiär idag och Krippe ville så gärna se den. Dock har han träning till 8 så tror tyvärr inte att vi hinner. Blir så stressigt och det orkar jag inte med. Kanske tar det imorgon istället.
För er som inte vet så visas Moulin Rouge på tv ikväll. Min absoluta favorit film. Vet inte hur många gånger jag har sett på den och jag har aldrig tröttnat. Det blir nog den vi ser ikväll, ska bara smöra in mig lite hos sötnosen.



Den visas på Tv 8 kl 20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0