SUPRISE

Vilken dag det var igår och äntligen kan jag skriva om den här. Vi hade nämligen en övverraskningsfest för vår kära vän Jocke som fyller 20 idag. Grattis!

Jag gillar verkligen övverraskningsfester, det var här ioförsig den första jag var med på men det har alltid funnits i mina tankar att det någon gång ska hända. Det var verkligen som i filmer. Det jobbigaste var nog att man inte kunde skriva om det här eller att man skulle försäga sig. Det var många som hade försagt sig men Jocke anade verkligen ingenting. För honom var det bara konstiga sms. Det var folk som som skickade sms om att de inte kunde komma och om man inte vet någonting om det så är det ju självklart att man inte fattar något.

Jag jobbade till 4 och tanken var att alla skulle vara där vid 5 och fixa inför övveraskningen, Jocke och hans flickvän skulle komma vid halv 7 så jag var något stressad. Men jag hann iallafall, var där 10 över 6 så det fanns gott om tid, och självklart kom de inte förns 8.
När de väl kom så hoppade vi på Jocke vid dörren och skrev SUPRISE... Riktigt kul att se minen. Efter det blev det middag, tårta och sen utgång.

Väldigt lyckad och grymt rolig kväll.

Kan bjuda på kvällens outfit


Klänning: Gina tricot
Kavaj: H&M
Skärp: B-young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0