Varför varför varför?

Idag gäller planering, i massor. Det är många fler böcker som ska köpas och en massa plugg som måste struktureras upp. Jag måste få reda på vart jag kan få tag i böckerna, om de finns på biblioteket eller om jag måste köpa dem.
Måste även börja plugga på glosor, det kommer ta ett tag eftersom de är 570 stycken. Men jag har ju trots allt några veckor på mig så jag är inte så jätte stressad över det. Idag börjar förberedelserna iallafall. Jag ska skriva ner orden på olika små lappar och skriva den svenska versionen på andra sidan. Så det blir som ett memoryspel bara att jag måste gissa rätt på ordet för att få vända upp den.


Köpte även en datorväska på Gina tricot idag, 249:- kostade den och den är verkligen skitsnygg. Kom hem och skulle lägga i datorn i väskan och så visade det sig att den var förliten. Inte förliten så, utan dragkedjan var trög att få över datorn. Vet ej om den töjer på sig efter ett tag så kan inte bestämma mig om jag vill ha kvar den eller inte. Den är ju så snygg. Vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Sofie

Supersnygg!



Med tanke på materialet så tror jag nog att det töjer sig. Hoppas det iaf :)

2010-02-01 @ 18:07:59
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0