Vilken fullspäckad dag

Oj oj oj vilken dag det har varit idag. Sov till 11 tills jag tvingade mig själv att gå upp. Vi firade nämligen min brorsa som egentligen fyller år om 2 veckor men han ska till Somalia och bekämpa piraterna, eller snarare bara vara där och kolla så att läget är okej. Men tillbaka till det jag igentligen skulle få sagt. Gick som sagt upp vid 11 för var tvungen att göra lite ärenden innan släkten kom, bl.a. köpa solkräm till brorsan som mamma lovat att köpa men helt glömt bort. För att slippa all stress hemma så erbjöd jag mig att köpa solkräm. Shoppade även lite för att hålla mig ur huset ett tag till. Hittade en jätte snygg klänning. Visar den imorgon.

Släkten åkte runt 6 och sen var det bara att packa väskan för att åka till sötnosen. Fram tills bara några minuter sen har jag suttit och skrivit en uppsats på engelska som ska vara inlämnad imorgon. Är som vanligt ute i sista sekund men jag hann klart till slut.


Dagens outfit, den nya spetströjan jag köpte igår från lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0