Anmälningar hit och dit

Idag måste jag göra alla anmälningar till skolan som jag ska börja i. Måste även fixa all kurslitteratur som var mer än jag trodde. Det var lite väl mycket för att bara vara en halvårskurs tycker jag. Men man jobbar väl i en väldigt snabb takt och man ska väl försöka lära sig så mycket som möjligt.
Jag börjar inte förns den 20:e så jag har nog gott om tid, det är ju en vecka kvar. Hoppas bara på att de flesta böckerna finns att låna på biblioteket för om man ska köpa alla dessa böcker blir det dyrt.

Vad mer ska jag göra idag?
Juste, jag ska fixa en bild till min header hade jag tänkt. Men den blir nog inte klar förns efter helgen för tänkte ta lite bilder efter min sminkkurs också då man är jättefint sminkad. Då lär bilderna bli bra. Men vi får se, kanske hinner klart med den idag och lägger upp den sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0