årets första träningspass

Snart ska jag iväg på årets första träningspass (mitt första träningspass sen i somras). Jag och mamma ska börja på Tullinge Gymmix, det är en massa olika träningspass per dag där man själv får välja vilket man vill gå på. Det finns även olika tider man kan välja på så om man inte vill komma hem så sent så är det bara att ta en tidigare tid.

Tycker det är bra att det finns olika pass man kan välja på, jag blir lätt uttråkad på att göra samma sak hela tiden och då tappar jag lusten att träna. Men nu kan jag välja det jag tycker är rolig och dessutom välja när jag vill träna istället för att ha fasta tider.  

Idag blir det Svettis, vet inte riktigt vad det är men det ska tydligen vara jättejobbigt. Får se hur der går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0