Av tidiga mornar hinner man med mycket

Godmorgon!

Gick upp tidigt idag, eller klockan var väl halv 10 men det är tidigt för mig och Krippe. Har hunnit med rätt mycket, vi tog en lång frukost sen packade jag allt som skulle med till Krippe och det blev mycket saker den här gången. Men mycket är det som jag ska ha på mig och så imorgon och jag kan aldrig bestämma mig för jag ska ha på mig dagen innan så jag får ta med mig saker som jag kan tänkas ha på mig och sen väljer jag det som känns bäst samma dag. Detta gäller främst skor.

Ska snart ut på en promenad och sen panta lite burkar och flaskor för det finns det överflöd av här. Vi tänkte göra Krippes pappa en liten tjänst så att det slipper bekymra honom. Så snälla är vi.

Kör lite update senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0