Blö, skitväder

Det har tagit mig 2 timmar för att komma hem. Fick sluta en halvtimme tidigare idag vilket var skönt för är sjukt trött, men inte kommer man hem tidigare för det. Till en början med var tåget försenat 15 min, när vi hade åkt en station var vi tvugna att byta tåg för det andra var trasigt. Sen när alla hade bytt tåg så var vi tvugna att vänta på signal för att få åka. Vi fick vänta i 20 min för det. Fattar inte att det ska bli kaos i tågtrafiken så fort det kommer lite snö.

Så nu är jag lite smått irriterad, just för att saker inte gått som det ska och för att jag är trött. Får se om kvällen blir bättre. Som jag fattar det så kommer inte Made in Sweden gå idag för att det ska vara Robinson? Jag som har längtat så, Robinson är ju inte ens roligt. Det har stått ett flertar gånger i tidningen att tittarsiffrorna bara sjunker och att detta kommer bli sista säsongen. Varför byter de då ut bra program för att visa Robinson?

Nä nu ska jag sluta vara irriterad. Det är bara skönt att få skriva av sig lite om vad man tycker och tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0