En härlig spa dag

Jag har länge tänkt på hur skönt det skulle vara att ha sitt eget place, en stor och rymlig lägenhet. Bodde ju själv när jag var nere i Jönköping men trivdes inte så bra av att bo själv just för att jag vill ha folk runt omkring mig. Men jag och Krippe har länge pratat om hur vi vill bo tillsammans och hur vi längtar tills vi flyttar ihop. Tanken med att få inreda lägenheten och allt får mig att längta ännu mer. Fast jag måste erkänna att jag kommer sakna att bo med min familj, men någon gång måste man släppa taget.
Men det kommer nog dröja ett tag innan vi flyttar hemifrån, båda måste ju ha en fast inkomst och det har varken jag eller han för tillfället. Men en vacker dag kommer det hända och det längtar jag till.


Idag har jag bestämt att jag ska ha en spa kväll, bara ta hand om mig själv. Jag ska ta en långdusch eller ett bad, det har jag inte bestämt än. Synd att man inte hade en Jacuzzi. Efter det ska jag köra en hårinpackning och en peeling mask i ansiktet. Sen ska jag sätta på mig mina mysigaste kläder och sätta mig i soffan med en stor kopp te och bara ta det lugnt.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0