Engelska Engelska Engelska

Idag står plugg högst upp på schemat. Men först ska jag följe med Krippe ner till frisören. Jag känner att jag behöver en morgon promenad för att piggna till lite.
Sen blir det engelska engelska engelska. Jag ska lära mig 570 ord till första tentan som jag inte riktigt vet när den är. Det ska vara någon i slutet av februari men är inte säker på om det är den. En dag att se fram emot helt enkelt?!
När jag har pluggat ett tag förtjänar jag en ansikts-peeling och bara slappa.

Ikväll vet jag inte vad som står på spel, alla verkar vara sugna på att hitta på något så det blir nog till att hänga med kompisarna. Det var jättelänge sen man såg skymten av dem, alla har varit lite för sig själva den senaste tiden, inkl jag och Krippe, så det ska bli jätte kul att träffa alla. Kanske en vinkväll Fia och bastu för grabbarna?



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är på!

2010-01-29 @ 16:10:20
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0