Fullt upp hela dagen

Usch det har varit full fart de senaste två dagarna. Igår jobbade jag till sent och sen var jag tvungen att läsa klar mina kapitel som skulle vara klart till dagens lektion. Somnade kring 1 och gick upp vid sju så idag har jag varit sjukt trött. Som tur var hade vi bara lektion mellan 10-12 så efter det åkte jag hem till Krippe och försökte sova men det slutade med att jag kollade på några avsnitt av How I met your mother. Sen vid halv 6 var det dags för träning, idag blev det cirkelträning så musklerna fick sättas på prov. Jag kan säga en sak. JAG KOMMER HA TRÄNINGSVÄRK IMORGON.

Fick även mitt efterlängtade paket idag från H&M, mina byxor och mina tyg skor kom med detta paket så nu är det bara en tunika som återstår och den kommer nästa vecka. Jobbigt att saker inte finns i lager för då får man vänta så länge och dessutom få alla paket uppdelade. Men det är alltid lika kul när paketet väl kommer. Man blir som ett barn på julafton, enda skillnaden är att man redan vet vad som finns i paketet.

Kanske kommer ett inlägg lite senare ikväll, men jag garanterar inget för är så himla trött nu. Men är ledig imorgon så då får jag sova ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0