Grymt rolig kväll/natt igår

Jag hade så j***a kul igår, det var verkligen länge sen jag hade så kul på krogen. Mycket var nog för att alla var med, vilket inte händer allt för ofta. Jag var taggad hela dagen och det lönade ju sig efter. Vi drog ca en halvtimme innan de stängde för att hinna med nattbussen. Tiden bara flög iväg igår. Vi var nog hemma 04.00 och kom inte i säng förns halv 5. Sen vaknade vi runt 13.30 imorse så vi har nästan precis käkat frukost.

Just nu har jag träningsverk i låren och magen, blev lite mycket dans igår och som ni vet så är jag inte så vältränad. Hoppas det går över snbbt bara för imorgon drar vi till fjällen och det är inte så kul att åka snowboard med träningsverk, speciellt inte i låren då det är dem man använder mest.

Idag blir det slappisdag, men inte för länge för måste packa också för vi åker rätt så tidigt imorgon. Det blir varma kläder för det ska tydligen bli upp till 40 minusgrader. Burr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0