Inbokad på sminkkurs

Nu har jag precis bokat en make-up kurs som jag fick av mamma och pappa i julklapp. Jag ska vara där på torsdag kl 15.00. Det är en privat kurs och håller på i ca 50 minuter och där kommer jag få rådgivning och tips om hur jag ska sminka mig och de kommer även lägga en vardags eller kvälls makeup. Jag kommer nog välja kvälls makeup eftersom jag bara använder mascara till vardags.

Kursen finns även som en gruppkurs och håller på i 3 timmar, jag själv tycker att det verkade roligare med en privat kurs eftersom man själv står i centrum och tipsen är enbart för min typ. Tror man får reda på lite mer saker om man är själv. Men det är ju en smaksak. Grupp kursen var någon 100 lapp billigare.

Det som är roligt med detta är att man får välja smink för samma summa som man betalar för kursen, så du kommer inte hem tomhänt. Du får både produkter och rådgivning om hur du ska använda det på rätt sätt.
Ser verkligen fram emot detta, längtar till torsdag.

Om du själv känner dig sugen så gå in på makeupstores hemsida och läs lite mer om de olika kurserna.
Jag kommer att berätta lite mer om hur det var efter min kurs.

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0