Installerar tillbehör till Photoshop

Har precis varit på promenad, vi tog pantningen i samma veva så vi slapp gå två gånger. Lata som vi är.
Just nu sitter jag och installerar en massa tillbehör till mitt photoshop, det tar evigheter men jag ska nog bli klar tillslut, photohop är så mycket roligare när man kan det. Jag tar jättemycket hjälp av youtube, den räddar mig.

Längtar jättemycket till imorgon då jag ska på smink kursen, har länge velat gå på den och nu ska den äntligen bli av.

Senare ikväll ska jag och Krippe basta igen, det är så skönt och avkopplande. Man känner sig så fräsch efter, det är skönt nu när de dystra vinterkvällarna råder.

Nu ska jag fortsätta installera saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0