Lika roligt varje gång

För er som inte vet så går jag en engelska kurs på stockholms universitet för att utöka mina engelska kunskaper. Detta betyder att jag måste ta tunnelbanan varje morgon och jag skrattar nästan varje gång jag tänker på det. Alla borde ha sett det där klippet på youtube från Japan där de får pressa in personerna för att alla ska få plats. Nästan så är det varje morgon för mig när jag ska åka tuben till universitetet. Och varje gång kommer klippet upp i mitt huvud. Jag åker ändå inte förns halv 10 men det verkar som alla börjar samtidigt. Vi åker ioförsig förbi Tekniska högskolan också och den skolan är inte liten. För er som inte sett klippet, kolla här...   


                 



Efter skolan skulle jag köpa träningskläder, notera TRÄNINGSKLÄDER. Jag kom hem med 3 klänningar och en t-shirt men även ett par träningsbyxor. Lägger upp bilderna på kläderna senare.

Sen var det dags att åka tåget hem och då upptäcker jag en till sak som får mig att skratta. Det är så roligt att titta på folk när de halvsover på tåget. De glider bara längre och längre ner i sätet och efter ett tag märker de att de nästan ramlar av sätet. Sen 5 sekunder senare somnar de igen och allt går om och om igen tills de vaknar och springer av tåget. Jag har väldigt dålig humor, jag vet, men inget som kan förebyggas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0