Måste komma på något att göra

Ny och lärorik dag, eller inte. Idag ska jag inte göra någonting, bara ta det lungt. Fast jag är bra rastlös just nu men får försöka hitta något att sysselsätta mig med. Krippe sitter mitt uppe i sina matte studier så han kan man inte störa. Han har 8 veckor på sig att lära sig hela Matte E kursen så han får kämpa på bra.

Själv börjar jag skolan på onsdag, börjar bli lite smått nervös men tycker att det ska bli kul att plugga Engelska. Eller plugga överhuvudtaget, få en vardag helt enkelt.
Jag har en del kurslitteratur som jag måste få dag på me det får bli på onsdag. Allt finns på biblioteket så det är enkelt för mig att bara låna hem dem. Skönt att slippa köpa en massa kurslitteratur för ett halvårs studier för sådant är inte billigt.

Nu ska jag börja göra iordning dagens Gossip outfit. Kommentera gärna om ni gillar det så jag vet om jag ska fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0