Nu är jag redo

Nu är jag färdigpackad och klar, det blev inte så mycket finkläder utan mest myskläder som håller värmen. Jag har endast med mig två outfits så man kan vara redo på afterskin. Vet att man ska komma direkt efter skidåkningen men det kan vara kul att klä upp sig också.
Imorgon ska vi upp tidigt och sedan är det en 7 timmars lång resa framför oss. Låter inte så frestande att sitta 7 timmar i en bil, men det blir kul när man kommer upp.

Ska snart sova för är jätte trött från igår, trots att jag sov till halv 2 så behövs det lite mer sömn känner jag. Jag och sötnosen lägger oss nog i sängen och kollar på någon film tills vi somnar.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Joakim

hwat 2 dO?

2010-01-07 @ 20:47:43
URL: http://jigga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0