Post-it lappar

Det blev en lång sovmorgon idag eftersom jag inte har någon skola alls. Har precis varit uppe och ätit frukost och på dagens schema står det att en massa kurslitteratus ska köpas. Kom även på imorse att jag måste köpa post-it lappar.

Har fått en sådan nostalgi av post-it lappar på senaste tiden. De är så enkla och bra att ha.
När man har skrivit ner vad som ska göras och dessutom har gjort det så är det bara att slänga lappen.
När man har tråkigt kan man sitta och rita, om de inte blir bra är det bara att slänga dem.
När man ska skriva ner något tillfälligt som man t.ex. ska skriva i bloggen, så är det bara att slänga dem efter.
Ja, ni förstår min förtjusning.

Man kan dessutom göra konstverk av dem

 
 

Undrar vad mitt nästa projekt blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0