Rätt verktyg

Har precis mumsat i mig en semla, jättegott. Det är lite skumt för jag är inget stort fan av grädde. Jag gillar inte grädde men i vissa sammanhang (som i semla och varm oboy) tycker jag det är jättegott. Men det får inte bli för mycket för då tar det stopp. Lite märkligt ändå.

Kom hem från en lång biltur för ett tag sen. Jag var ju på jakt efter sminkborstar. Det gick inte speciellt bra men kom iallafall hem med en puderborste. Åkte ner till centrum och kollade runt lite i alla olika affärer men någon fondationborste fanns det ej. Krippe var även på jakt efter en visselpipa eftersom han är tränare för småkillar. Vi begav oss tilll huddinge istället och prövade lyckan där. Gick in på kicks och där fanns de ju massor med borstar, men det var lite dyrt för min inkomst just nu. Det får bli om någon vecka när jag fått min lön.

Smink handlar ganska mycket om rätt borstar har jag märkt, det gör en sådan stor skillnad när man använder sig av rätt verkyg. Just därför är jag på jakt efter alla möjliga olika sortest borstar för man vill ju se bra ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0