Så önödigt

Idag var ju en nödvändig dag att gå upp. Det är ju lagom kul att man fått en massa information att man ska komma på välkomstdagen när det inte ens gäller för Engelska kursen. Så jag gick upp tidigt och åkte dit helt i onödan. Jag var tvungen att trösta mig lite genom att gå i affärer innan jag åkte hem, jag var ju trots allt i stan. Så jag kom hem med en cleaning towel från MakeUp Store, en fondationsborste och en concealerborste. Det blev inte riktigt ett tröstköp för jag behövde ju dessa saker men det kändes skönt att man inte åkte in till stan förgäves.

Imorgon blir det ett nytt försök, då har jag klartecken på att skolan startar och då börjar jag inte fören 13.00. Det blir 1 timme mer sovmorgon än idag. Jag vet i alla fall vart jag ska nu så jag slipper irra runt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken tid åker du imorgon i sådana fall? Börjar också 1 :) PUSS

2010-01-20 @ 15:36:10
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0