Sen middag, men god middag

Äntligen fungerar mitt internet igen, blir så irriterad när saker och ting inte fungerar. Men har hunnit med rätt mycket när det var ur funktion. Har bl.a varit och handlat saker till middagen som vi åt nyss. Vi gjorde foccacia mackor, sådanna man brukar få på café. Jag gjorde allt från grunden och brödet tog en bra stund att göra, närmare 1½ timme så det blev en sen middag idag.


Nu ska jag gå och duscha och börja med min lilla spa kväll. Det behövs för har inte kopplat av så mycket idag. Är lite nervös inför morgondagen och för att slippa tänka på det så har jag haft saker att göra hela tiden. Får se hur det går att sova inatt, ska kolla på en massa tv program och filmer tills jag somnar. Är inget stort fan av första skoldagar i och med att jag är rätt blyg men det ska nog gå bra ändå..


Här är min mumsiga foccacia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0