Shopping står högt på listan

Snart ska jag till Skärholmen med min mamma och min bror så det är snart dags att börja fixa sig inför dagens shopping. Känns som jag har shoppat jättemycket de senaste 2 veckorna men har mest köpt saker jag behöver, som t.ex. hårspray, leggins m.m. Inte så mycket kläderplagg som jag trodde att jag skulle köpa. Så idag ska jag leta lite snygga outfits.
Beställde lite saker från Nelly för några dagar sen också så får hoppas att de kommer snart, har räknat med att de ska komma på tisdag så jag håller tummarna. Det är visserligen bara en kofta och ett par skor men vill få dem innan jag åker till fjällen på torsdag.

Nej nu måste jag fixa mig lite. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0