Slappisdag!

Idag har det inte hänt så mycket och det kommer inte hända speciellt mycket heller. Många av kompisarna ska ut men jag och Krippe orkar inte, vi är fortfarande helt slut efter nyår. Så vi ska ligga i sängen hela kvällen och kolla på en massa filmer och käka godis. Låter inte det underbart?

Krippe ska få fixa Photoshop på min dator ikväll så att jag kan uppnå ett av mina nyårslöften, nämligen fixa utseendet på bloggen. Den behöver fixas rejält mycket nu. Vet bara inte hur men det kommer jag på med tiden. Har som vanligt en massa idéer men kan inte bestämma mig för vilken.
Det får bli en överraskning, får dra lott om jag inte bestämmer mig för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0