Slut efter ett jobbigt träningspass

Nu är jag hemma igen efter ett jobbigt träningspass. Men det var jätte roligt. Vi höll igång i en hel timme och då stod vi inte stilla i ens en minut. Vattenpaus fanns det ingen utan det fick man ta lite när man ville.
trodde faktiskt inte att det skulle vara så mycket folk där men det var det. I den lilla hallen var vi ca 30-40 personer så det blev väldigt varmt.

Nästa pass blir inte fören nästa vecka, tror jag och mamma ska klämma in ett pass på måndag. Har fullt upp resten av veckan. Imorgon ska jag fixa all kurslitteratur och i helgen jobbar jag de tiderna som passen är på. På fredag har de inga pass men skulle ändå inte gått då. Har lite emot att träna på fredagar, vill ha mitt fredagsmys då.

Tycker det är skönt med jobbiga pass för då känner man sig verkligen bra efter. Man vet att musklerna kommer att komma fram tillslut och allt dö fett försvinner. Jag är mest ute efter att få slanka muskler som inte syns, men man vet att dem finns där.


Nu ska jag käka lite och dricka en kopp te, sen ska jag gå och lägga mig för imorgon börjar skolan (på riktigt denna gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0