Snälla jag

Idag var vi duktiga och gick upp kl 09.00. Krippe ska nämligen läsa en matte E kurs så han skulle till sin gamla skola och låna en kursbok, så jag var snäll och skjutsade dit honom. Tyckte det kändes lite onödigt att han skulle behöva ta bussen när han ändå bara ska vara där i 5 minuter. Det tar ju trots allt ca 40 minuter och komma dit kommunalt.

Idag tror jag att jag ska åka ner till centrum och köpa lite applicationsborstar till min nya makeup. Köpte en igår och den kostade 165:-, det var lite väl dyrt. H&M har borstar för lite mindre penningar som är väldigt bra. Har redan några stycken men skulle behöva en stor puderborste och concealer/fondation borste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0